PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT stage-0-hoverPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONPRODUCTDEVELOPMENTPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONPRODUCTDEVELOPMENTRAWMATERIALS PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT stage-3PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENTPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENTPRODUCTION &OPERATION stage-4PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENTPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFEPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT stage-5PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENTLOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT
חזון ומחויבויות

    חזון ומחויבויות

    המשימה שלנו: למנף את המשאבים הגלובליים, הידע והיכולות של ICL לפיתוח פתרונות חדשניים המעניקים מענה לצרכיה החיוניים והמתפתחים של החברה האנושית. \
    חזון הקיימוּת של ICL לשנת 2030

    בימינו, הציפייה היא כי עסקים גלובליים לא יהיו רק רווחיים ומחויבים להפגין את השפעתם החיובית על הסביבה, על בריאות האדם ועל הקהילות שבהן הם פועלים. משבר הקורונה רק הגביר את הציפייה לאחריות תאגידית רבה יותר.

    לפיכך, לאחרונה גיבשה ICL את חזון הקיימוּת שלה לשנת 2030. חזון זה מורכב מיעדים שאפתניים, המכוונים להביא להשפעה על האתגרים המרכזיים הניצבים בפני החברה האנושית והסביבה הגלובלית.

    יעדים אלו כוללים:

    • הפחתת פליטות גזי החממה של ICL ב-3% משנה לשנה עד שנת 2030.
    • הגדלת היקף השימוש באנרגיות מתחדשות ב-20% משנה לשנה עד שנת 2030.
    • הגדלת הכלכלה המעגלית ב-30% משנה לשנה עד שנת 2030.
    • רכש בר-קיימא: גידולשל 5% משנה לשנה במספר ספקי ICL המחזיקים בהערכות קיימוּת תקפות.
    • הגברת האחריות הסביבתית האישית של עובדי החברה.
    • השגה ושמירה על עמדות הובלה בדיווח ובדירוגים בתחומי הקיימוּת / ESG (סביבה, חברה, ממשל תאגידי).
    • שקיפות ודיאלוג פתוח עם ארגונים סביבתיים.
    • תרומה שנתית בשיעור 1% מהרווחים (לפני מס) ליוזמות קהילתיות, אשר ייבחרו באופן העולה בקנה אחד עם אסטרטגיית המעורבות החברתית וההעצמה הקהילתית של ICL.
    • צמיחת היקף התנדבות של העובדים בשיעור של 10% בהשוואה לשיעור הבסיס בשנת 2019.
    תרבות וערכי ICL:

    ICL אימצה אסטרטגיה עסקית המתמקדת בתרבות של מנהיגות.

    ארבעת הערכים התרבותיים המובילים של ICL הם:

    • השגת ביצועי בטיחות ואחריות סביבתית בדרגה הגבוהה ביותר, באמצעות שיפור מתמיד ופרקטיקות ניהוליות מתקדמות.
    • מיצוב החברה כמעסיק מועדף, על מנת למשוך ולשמר את אנשי הצוות המוכשרים ביותר בכל אזורי פעילות החברה.
    • מינוף טכנולוגיות מתקדמות והידע התעשייתי המקיף של ICL על מנת לתת מענה לצרכיהם העכשוויים והעתידיים של לקוחותיה.
    • אימוץ פרקטיקות מיטביות ושיטות ניהוליות מתקדמות לממשל תאגידי.
    האתר עושה שימוש בcookies . כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרת סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.