PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT stage-0-hoverPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONPRODUCTDEVELOPMENTPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONPRODUCTDEVELOPMENTRAWMATERIALS PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT stage-3PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENTPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENTPRODUCTION &OPERATION stage-4PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENTPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFEPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT stage-5PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENTLOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT
סקר המעסיק המועדף של ICL: מיישמים את המשוב של העובדים

סקר המעסיק המועדף של ICL: מיישמים את המשוב של העובדים

סקר המעסיק המועדף של ICL בוצע לראשונה במרץ 2019 ועודד את עובדי החברה ברחבי העולם, לשתף בדעתם ותחושותיהם ביחס לעבודתם ב ICL. הסקר מתייחס לסוגיות מהותיות בתפיסת המעסיק המועדף, ובהן: הובלה, גורמים מאפשרים, פיתוח, משמעות, מותג מעסיק, חווית עובד ועוד.

תוצאות הסקר היוו בסיס לפיתוח ויישום תכניות שיפור של הנהלת ICL בשיתוף עם העובדים בכל אתרי החברה. תכניות אלו התמקדו, בין השאר, בתקשורת פתוחה ושקיפות, הפחתת בירוקרטיה, תכניות פיתוח ולמידה, כמו גם הוקרה ופעילויות לרווחת העובד.

לפרטים נוספים אודות תכניות הפעולה וסיפורי ההצלחה באתרי ICL ברחבי העולם, הקליקו על המפה.

האתר עושה שימוש בcookies . כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרת סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.