PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT stage-0-hoverPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONPRODUCTDEVELOPMENTPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONPRODUCTDEVELOPMENTRAWMATERIALS PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT stage-3PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENTPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENTPRODUCTION &OPERATION stage-4PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENTPRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFEPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT stage-5PRODUCT USE & END OF PRODUCT LIFELOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENTLOGISTICS &DISTRIBUTIONPRODUCTION &OPERATIONRAWMATERIALSPRODUCTDEVELOPMENT
המעבר לגז טבעי

המעבר לגז טבעי

המעבר לגז טבעי כאחד הדלקים המשמעותיים בתמהיל הדלקים של ICL מאפשר לחברה להפחית את השפעתה הסביבתית בכמה מישורים. בין היתר, הפחתת פליטות לאוויר הקשורות לבריאות האדם, הפחתת פליטות גזי חממה ואף הפחתת צריכת המים.  \

גז טבעי נחשב לחלופה נקייה יותר בהשוואה לדלקים פוסיליים אחרים. בשנים האחרונות פועלת ICL להמרת מערכות האנרגיה במפעלי הייצור הגדולים ביותר של החברה בישראל לשימוש בגז טבעי במקום בדלקי מאובנים "כבדים" דוגמת מזוט, סולר ונפטא. 

עד סוף שנת 2019, 95% (40 מתוך 42) ממתקניה עתירי-האנרגיה העיקריים של החברה בישראל עברו לשימוש בגז טבעי, ו-90% מסך צריכת הדלק של מתקנים נייחים בישראל היא שלגז טבעי. במהלך שנת 2016 שניים מאתרי ICL בסין (Shandong ו-YBKGT) ביצעו גם הם מעבר מפחם וסולר לגז טבעי נוזלי (LNG), ובין השנים 2017-8 בוצע מעבר ממזוט לגז טבעי גם ב-ICL חיפה ובמתקן צין של ICL רותם. החיסכון הכלכלי הנובע מן המעבר האסטרטגי לגז טבעי מוערך בכ-80 מיליון דולר בשנה.

האתר עושה שימוש בcookies . כדי לספק לך חווית גלישה טובה יותר, וכן למטרת סטטיסטיקה, איפיון ושיווק.